POFF

säger det så har snart ytterligare en vecka gått...

Har jobbat en del denna vecka och sånt gillas! =) Trivdes jätte bra på stället jag var på.
Hoppas på att det kan bli fler gånger =)

Nu i helgen har jag fått roa mig själv då sambon jobbar nätter.

Idag stod det loppis på schemat med Amira och Emm. *roooligt*
Vi insåg ganska snabbt att vi skulle ha bokat mer än ett bord. Så nu har vi redan bokat in ett nytt loppis´datum och nästa gång ska vi ha fler bord =) Hann ju inte ens få upp alla våra saker.

Veckans bästa blir ändå morgondagen för då kommer mitt lilla vante´hjärta hem! =D Som jag LÄNGTAR!
Eftersom jag antar att Jocke sover ff när han kommer så har jag planerat att vi ska dra igång med bakning omgående. Har kommit över ett kakrecept som jag blev riktigt nyfiken på. Hade funderingar på att baka kakorna redan ikväll, men näe jag spar det hellre tills vanten kan vara med =)

Hoppas på att det ska ramla in lite jobb även nästa vecka. Men måndag är bestämt att vi ska vara lediga.
Jag o vanten iaf =) Får besök av bla mamma/mormor och moster L-L då. Ses fram emot!

Klockan tickar på och det är väl hög tid för mig att börja befria bilen från loppis´prylarna som ska sparas tills nästa gång.

Omnia vincit amor



*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0