Mycket

Ja, sen sist jag skrev så har det hunnit hänt en hel del..

Bla bestämde vi oss i förrförra helgen för att lämna tillbaka Flabbis till försvaret.
Våran egen hund trivdes inte med honom, han gick inte att lämna ensam hemma (vilket då innebar att jag inte kunde jobba bla), kunde inte låta bli att jaga katterna osv
Det var ett väldigt tufft beslut att ta. Men nu i efterhand när man ser hur bra våran egen hund mår och hur glad han är igen så VET vi att vi gjorde RÄTT val.
Har även fått veta att det är fler valpar ur Flabbis kull som lämnats åter. Pga liknande situationer.
Det känns fortfarande jobbigt och vi kommer alltid att sakna honom.
Han kommer att bli satt i utbildning snart och jag är säker på att det kommer gå jätte bra för honom =)

Igår var det söndag och det betydde även att vante´veckan som varit var slut =(
Veckorna utan honom är fyllda av saknad och det känns som om dom bara sniglar sig fram. Det känns i mamma´hjärtat när jag lämnar honom.
Så nu har jag en vecka av saknad framför mig. Hoppas på att det ska ramla in lite jobb =)

I fredags provade Vanten på innebandy åxå. DET tyckte han var riktigt kul.
Så han ska få fortsätta spela/träna innebandy har vi tänkt.
Tycker det kan vara bra med någon aktivitet och nu verkar vi ha hittat en som passar vante´hjärtat =)

Dags att sparka igång dagen ordentligt här...

Take Care!
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0