Vante´vecka....

...Och det är ju hur underbart som helst!!!
Däremot så blir den en dag kortare denna gång. Han blir hämtad av pappan redan på lördag. MEN kommer hem igen på onsdagen. Pappan & Isa ska ju iväg på solsemester, inte ett dugg avis ;), så dom ville ha honom på lörd för att det åtminstone skulle bli 4dgr och det kan jag förstå!

Idag är han på dagis o springer av sig, medans vi städar här hemma. Ja, Jocke gör ju grovgörat förstås.
Har vet.tid med lilleman 13.30 o sen ska hjärtat hämtas hem.

Imorgon har jag äntligen läkartid! Min värk har ju hållit sig i någorlunda schack på sistone, tills för ungefär en vecka sen. Typ Aaaaaajjjjjj!!!! När det sätter in ordentligt kan jag ju knappt gå =(
Ska även passa på att höra om min huvudvärk som infinner sig lite väl ofta. Har ju huvudvärk 3-4dar i veckan, och det är inte alltför trevligt.

På torsdag ska vi iväg till Moheden(?) och träna hundar. Ska bli kul att se de andra valparna åxå.
Har lovat vanten att vi ska hyra film på väg hem åxå =)

På fredag är det bara familje´mys på schemat.

Sen får vi väl se vilken tid han kan tänkas bli hämtad på lördag.
Lördag kväll är det så Eurovision Songcontest och den ska SES! =D

Jaha, då var tvätten klar då...
*poff*

Kommentarer
Postat av: Isa ;)

hihi jo det ska bli trevligt och uppleva det, men det är dock häftiga regnskurar varje dag också på en timme..så vi får se hur den solen tittar fram :D

tomaterna är satta på balkongen, nu är det bara att hålla tummisarna att dom tar sig ? de är inte på hugget på min balkong :(

På lördag är vi bänkad framför tvn heja heja !! :D Jag tycker Lasse Berghagen ska tillbaka, eller hur med " en dag i Juni " haha

2010-05-26 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0