Gräsänka...

Ja, så har Jocke åkt till hufvudstaden på det årliga Elitloppet. Borta enda till söndag kväll blir han åxå =(
Jag och Anthon ska snart dra igång våran myskväll. Riset kokar o kycklingen är i ugnen.
Efter middagen ska vi mysas i soffan o kika på filmen vi hyrt; Upp.

Imorgon hade jag från början tänkt se ESC. Men nu när inte Sverige kom med så har jag tappat suget HELT!
Har ingen som helst lust att kika på det längre. Det suger helt enkelt!!!!
Så vi får väl se vad det blir. Kan ju hända att suget hittar tillbaka åxå. You´ll never know.
Anthon blir iaf hämtad av pappan runt en 12-13 nånting imorgon.

Nej nu ska jag kolla till våran middag o sätta fart på vår mamma´son´myskväll =)

Tjillevippen *poff*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0