mjaha

Så var man gräsänka igen då. Jocke är iväg och jobbar o vante´hjärtat hos pappan & Isa..
Det blir ju så TOMT här hemma =(
Vanten var lite bekymrad över att jag skulle vara själv o föreslog att jag skulle ringa Johanna så att hon kunde vara här med mig o hålla mig sällskap =)
"Men Anthon, då skulle ju Henrik bli själv.."
"hmm...Jaa, men han kan åxå vara här. Man kan sova tre i eran säng.."
hahaha, allting är så lätt i barns värld *sötis*

Idag roade jag mig med en lååång promenad med vovvarna.
Vad gör man inte när man har två vovvar med en massa spring i benen??
Visst, det känns i kroppen efteråt, men dom behövde det så =)
När vi väl kom ut på skoterspåret så var det översvämmat en bit. Gick över den första av tre "broar"som fanns där, och PLUMS, så föll Fabian i. Lucas han blev så nyfiken, så han gick närmare kanten för att kika efter, vips så hade han gjort en framåtvolt ner i vattnet han åxå. hahahaha


Nu blir det soffhäng o annat pyssel här...

*poff*


*
kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0