Ledig o gräsänka...

Poff så var det torsdag. Är ledig idag men jobbar imorn.
 
Jobbet flyter på riktigt bra och jag TRIVS!!! Tiden där går så fort åxå. Känns som man inte hunnit mer än dit innan det helt plötsligt är dags för lunch. Tillbaka efter lunch o huxflux är det dags att gå hem.

Idag då så är jag iaf ledig. När jag vaknade, av ditt sms Cicci, så var det tomt här hemma. Jocke o mr.hund har åkt till Mora för att fixa lite med bilen. Och eftsomj ag ändå jobbar imorn så passar det ju bra. HOPPAS att dom kommer hem imorn men det lutade väl mest åt lörd. Så vi får väl se.
Ska ringa mitt älskade lilla hjärta senare. Fick höra av pappan igår att han hoppat från en klätterställning på dagis igår o stukat foten. =(
En dejt med bästaste Cicci ska det visst åxå bli. Var lääääängesen nu. Och i övrigt blir det nog bara en softis´dag, vila upp axeln osv.
Nu blir det då iaf KAFFE!

Kraam, Tjiing, Heej! Och Ta hand o varandra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0